Google omogoča enega izmed boljših načinov promoviranja podjetja, izdelkov, storitev in drugih dejavnosti na spletu. Primeren je tako za majhna podjetja, samostojne podjetnike kot tudi za velika podjetja. Prednost tovrstnega načina promoviranja je predvsem prikaz oglasov le tistim strankam, ki iščejo vaše storitve ali produkte, podrobna statistika oglaševanja ob vsakem času, prikaz med prvimi zadetki v iskalniku Google, lokacijske omejitve, kontrola promocije glede terminov prikaza, proračuna in še mnogo več.

Osnovno delovanje oglaševanja iz vidika (potencialne) stranke, ki išče po spletu si poglejmo na spodnjem primeru:

Uporabnik oziroma potencialna stranka kupuje prenosni računalnik. V spletni iskalnik Google vpiše ključno besedo “nakup prenosnega računalnika”.

Google iskalnik prikaže rezultate iskanja in sicer na prvem mestu oglaševanje AdWords zadetke, nato pa še rezultate iskanja po spletnih straneh.

adwordsPoleg zgoraj prikazanih oglasnih mest v Google iskalniku, lahko spletne oglase preko Google AdWords prikazujemo tudi na drugih Google partnerskih mestih:
– YouTube
– Google partnerska mesta
– druga spletna mesta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

clear formSubmit